Etiquetes

“La nostra visió per a aquest projecte s’arrela en la tradició de donar significat i crear records a través de l’art. Cada detall és essencial, una pedra angular que captura l’essència de la imatge i la filosofia de la marca.”

La col·laboració amb l’artista singapuresa Mary Bernadette Lee és l’ànima d’aquest projecte. Les seves etiquetes pintades a mà van mésenllà d’un simple disseny: capturen l’esperit del vi i el paisatge de cada regió vinícola, transformant cada ampolla en una experiència visual tan profunda com el tast mateix.

Inspirada pel llenguatge i la simbologia de Joan Miró, la Mary ha creat un univers artístic que expressa emocions i reflecteix la connexió entre la natura, la cultura i la vinicultura.

Cada etiqueta neix de somnis i interpretacions, tant personals com professionals, donant a cada vi una identitat única i especial. Els colors, les formes i les textures de cada obra parlen de la puresa i l’autenticitat del vi que vesteixen. 

 

“Cada obra no només embelleix les nostres ampolles, sinó que convida a somiar, a sentir i a descobrir alguna cosa nova a cada mirada.”

M.S.B. Pur

La Mary sent que el millor regal de la vida a la muntanya és el temps. L’obra d’art de “Pur” és un viatge personal pel camí de la memòria. Recorda que el temps és un regal preciós, com cada moment que condueix al present.

El viatge és el que fa que la vida valgui la pena. És ardu i impressionant al mateix temps i, per tot el que val, els fruits d’un treball dur sempre tenen el millor de tots els gustos.

El Priorat és realment el sant grial de l’experiència de tots els entusiastes del vi i vull que l’art encapsuli la quinta essència de la terra amb tota la seva grandiositat i puresa; i on fins i tot, tastareu miraculosament la fragància de la terra en un got de “Pur”.

This website uses own and third party cookies for its proper functioning and for analytical purposes. By clicking the Accept button, you agree to the use of these technologies and the processing of your data for these purposes.   
Privacidad